Logistics Coordinator

Peoples Agency zoekt Logistics Coordinator

Peoples Agency is een jong en dynamische bedrijf. Samen met Anna Agency, LoveLive Agency en Sorted Management zitten wij samen in een gezellig state-of-the-art kantoor in Amsterdam Zuid. Wij houden ons bezig met artiestenmanagement en artiestenboekingen. Daaronder valt onder andere het vertegenwoordigen van artiesten, het verzorgen van boekingen en promoties.

Vereiste ervaring: 2 jaar

Opleidingsniveau: HBO

Standplaats: Amsterdam

Aantal uur / periode: 40 uur per week

Salarisindicatie: Nader te bepalen

 

About the job

Wij zoeken een enthousiaste, kundige en commercieel gedreven (allround) Logistics Coordinator. Je bent een teamplayer en draait je hand er niet voor om, om samen met een klein team de administratie van verschillende werkmaatschappijen, waaronder Peoples Agency en LoveLive Agency, uit te voeren en te beheren. Je hebt bij voorkeur ervaring met administratieve programma’s en je vindt het leuk om meerdere taken tegelijk op te pakken én prioriteiten te stellen om zo tot het beste resultaat te komen. Je bent nauwkeurig, werkt zelfstandig en denkt en handelt oplossingsgericht. 

Samen met een klein, professioneel en ambitieus team en je houd je bezig met allerlei werkzaamheden rondom de artiesten en hun boekingen. Samen met hen ben je verantwoordelijk om er voor te zorgen dat alles rondom het optreden van een artiest is vastgelegd en geregeld. Je werkt nauw samen met bookingsagenten en -assistenten.

Jij houdt je bezig met;

  • plannen, coördineren en uitvoeren van werkzaamheden rondom reizen
  • managen van reisschema’s inclusief alle logistiek die daarbij hoort
  • het boeken van hotels en andere accommodaties
  • het organiseren en regelen van interviews, sound-checks, diners
  • contracten en reisschema’s genereren en bewaken
  • genereren van verkoopfacturen
  • verzorgen van de verkoop- en inkoopadministratie
  • verwerken van bankmutaties en credit card statements
  • (commercieel) debiteurenbeheer
  • genereren van statements
  • voorbereiden en genereren van interne rapportages

 

Dit is wie je bent

  • MBO+ dan wel HBO relevante administratieve opleiding(en) met minimaal een HAVO vooropleiding
  • werkervaring, rond de 2 jaar, is een pré;
  • ervaring met Excel is een vereiste;
  • administratieve ervaring in een vergelijkbare rol is een belangrijke pré;
  • je hebt interesse in een commerciële bedrijfsvoering;
  • je bent cijfermatig sterk;
  • een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • gevoel voor organisatie en planning
  • uitstekende vaardigheden op het gebied van relaties, service verlenen en communicatie
  • een hands-on mentaliteit.

Wij zoeken een commercieel georiënteerde, leergierige Administratief Medewerker met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en loyaliteit aan de organisatie die bewust kiest voor een zeer dynamische en energieke organisatie. 

 

Dit is wat je krijgt

De kans op een uitdagende parttime of fulltimebaan met ontwikkelingspotentieel, in een zeer dynamische omgeving. Een grote diversiteit aan klanten en klantcontacten. Naast het opdoen van nieuwe en waardevolle ervaring op het kantoor, krijg je de kans om artiesten te begeleiden naar een aantal van hun voorstellingen en zo je netwerk binnen de dansindustrie uit te breiden.

Er is ruimte voor eigen initiatieven en voor het ontwikkelen van leerdoelen op basis van jouw interesses en competenties. De impact van je eigen werkzaamheden zijn goed zichtbaar. Je komt terecht in een moderne, enthousiaste organisatie met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Allesbehalve een doorsnee nine-to-five werkomgeving.

Je werktijden kunnen we in overleg bepalen. De uiteindelijke hoogte van je salaris zijn afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring.

Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Je kunt die sturen naar info@peoplesagency.nl ter attentie van Sofie van Reenen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

CONTACT US

GENERAL

Info@peoplesagency.nl

Booking

sherif@peoplesagency.nl